Gwarancja i reklamacje

Gwarancja 10 lat na wyciskarkę Muke (2 lata na wyciskarkę, 10 lat na silnik)

Gwarancja na wyciskarkę Muke obowiązuje od dnia zakupu/otrzymania wyciskarki. 10 letnia gwarancja obowiązuje na silnik. 2 letnia gwarancja dotyczy wszystkich pozostałych elementów. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne lub spowodowane niezgodnym z instrukcją użytkowaniem.

 

Przedłużona gwarancja 10+5 lat "na wszystko"

Gwarancja na wyciskarkę Muke obowiązuje od dnia zakupu/otrzymania wyciskarki. Kupując wyciskarkę lub maksymalnie w ciągu 30 dni od zakupu, można dokupić przedłużoną gwarancję do 5 lat "na wszystko" (wydłużenie z 2 do 5 lat). W standardowej gwarancji 10 letnim okresem objęty jest tylko silnik. Kupując przedłużoną gwarancję, uzyskuje się gwarancję przedłużoną do 5 lat na wszystkie elementy, czyli taką jak przez pierwsze 2 lata. Jeżeli w tym okresie uszkodzi się wyciskarka, jej elementy zostaną naprawione lub wymienione. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne lub spowodowane niezgodnym z instrukcją użytkowaniem.

Dodatkowo kupując przydłużoną gwarancję, Muke oferuje do 5 bezpłatnych kompletów zapasowych uszczelek, które w zależności od intensywności użytkowania, mogą podlegać naturalnemu zużyciu.

Dodatkowe komplety uszczelek wysyłane są pojedynczo (jeden komplet) nie częściej niż 1 raz w roku. Aby skorzystać z opcji otrzymania kompletu uszczelek należy skontaktować się z Muke i przedstawić dowód zakupu przedłużonej gwarancji i wyciskarki.

 

2 letnia gwarancja na akcesoria

Muke oferuje standardową gwarancję na kupowane akcesoria przez okres 2 lat, chyba że kupiona została przedłużona gwarancja do 5 lat "na wszystko" w terminie zgodnym z warunkami przedłużonej do 5 lat gwarancji.

 

Dostępność części zamiennych i akcesoriów

W stałej dystrybucji dostępne są akcesoria i części serwisowe. Serwis Muke zapewnia stałą dostępność części eksploatacyjnych. W przypadku chęci zakupu, sprawdź stronę Muke.com.pl lub skontaktuj się z nami.

 

Jak złożyć reklamację?

Problemy z urządzeniem nie zawsze wynikają z jego uszkodzenia. Zdarza się, że problem może wynikać z nieprawidłowego użytkowania. Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami.

  • Jeżeli chcesz złożyć reklamację, prosimy o kontakt.
  • Reklamację można złożyć telefonicznie lub poprzez e-mail.
  • Prosimy przygotować dowód zakupu lub numer zamówienia (jeżeli zakup został dokonany w sklepie Muke.com.pl) oraz jeżeli zgłoszenie dotyczy wyciskarki, jej numer seryjny (znajduje się na urządzeniu).

Po zgłoszeniu reklamacji otrzymasz jej numer, na który będziesz mógł powoływać się w kontakcie z nami.

Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni. Zazwyczaj o wiele szybciej. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Cię.

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu lepszej obsługi naszych klientów zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel